הבחירות לכנסת ה-20: יום שלישי, כו' באדר

    גואל ועקנין No Comments on הבחירות לכנסת ה-20: יום שלישי, כו' באדר
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבחירות לכנסת ה- 20 יתקיימו ב- יום שלישי, כו' באדר, 17 במרס 2015, כך הכריז הבוקר (רביעי) יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. ההחלטה התקבלה בתום ישיבה שבה השתתפו חברי הכנסת מהסיעות השונות.

    חילוקי דעות רבים נשמעו במהלך הישיבה, לגבי קביעת מועד הבחירות. בפתח הישיבה אמר אדלשטיין כי "חשוב מאד לחסוך מהציבור מערכת בחירות ארוכה ומשתקת ויהיה נכון לשאוף לתאריך קרוב ככל האפשר, באופן מוסכם ובהבנה בין הסיעות".

    יו"ר סיעת העבודה איתן כבל ביקש לקבוע את יום הבחירות ב-17 במרס. יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ זאב אלקין, אמר כי הוא מעדיף את 10 במרס, ואילו יו"ר סיעת רע"מ-תע"ל, ח"כ אחמד טיבי, אמר: "רוצים אחרי פסח".

    אדלשטיין, חברי כנסת

    יו"ר סיעת בל"ד, ח"כ ג'מאל זחאלקה, אמר: "בגלל אחוז החסימה אנחנו צריכים זמן, הפלתם עלינו את זה, אנחו רוצים במאי או שתפילו את אחוז החסימה". בתגובה לכך אמר אדלשטיין שבכוונתו לבדוק את הסוגיה.

    יו"ר סיעת הבית היהודי, ח"כ איילת שקד, ציינה כי מפלגתה מעדיפה שהבחירות ייערכו ב-10 במרס. בסופו של דבר הוחלט כאמור כי הבחירות יהיו ב-17 במרס. אדלשטיין אמר בתום הישיבה: "כל הסיעות גילו אחריות, לא היו ניסיונות לגרור אותנו לחצי שנה מיותרת שאין דין ואין דיין. אני קורא לכל אזרחי ישראל לגלות אזרחות טובה ולצאת לקלפי להצביע".



    0 תגובות